Situatie omtrent het Coronavirus, wat mag u verwachten van Allinco? (19-3-2020)

Wij blijven 24/7 bereikbaar voor onze klanten en zijn in staat om u en uw collega's te bedienen zoals u van ons gewend bent.


Het RIVM heeft de maatregelen omtrent het Coronavirus aangescherpt. Allinco volgt deze adviezen op. Dat leidt tot een aantal aanpassingen en maatregelen. We zetten deze hieronder op een rij. Ook vertellen we u wat u van onze dienstverlening mag verwachten.


Bereikbaarheid
In navolging van het advies van de Nederlandse overheid werken onze medewerkers zoveel mogelijk thuis. Medewerkers van Allinco zijn in staat om hun werkzaamheden thuis uit te voeren. U zult hier nagenoeg geen hinder van ondervinden. Onze Servicedesk, System Engineers, het commerciële team en de ondersteunende afdelingen zijn gewoon bereikbaar. Wij verzoeken u vriendelijk om bij voorkeur uw vragen per mail te stellen. Onze medewerkers nemen daarna met u contact op. 

Locatiebezoeken en on-site systeembeheer
De geplande locatiebezoeken voor de komende periode worden, waar mogelijk en in overleg, uitgevoerd. Daarbij zullen we streven om zoveel mogelijk werkzaamheden op afstand uit te voeren.


Thuiswerken
Hebt u vragen over thuis werken of welke mogelijkheden er voor uw bedrijf beschikbaar zijn? Wij vertellen u graag over de mogelijkheden. Neem voor advies contact op met uw accountmanager.


Allinco blijft de situatie rondom het Coronavirus nauwlettend monitoren. Indien nodig zullen wij dit bericht aanpassen. We vragen om uw begrip voor mogelijk onverwachtse acties of situaties. We wensen iedereen een goede gezondheid en laten we vooral samenwerken om verdere verspreiding te voorkomen.