Service en Support

De Allinco Servicedesk medewerkers beschikken over geavanceerde tools en vaardigheden om u, in geval van een storing, snel en effectief te ondersteunen bij de oplossing van uw probleem. Wij zorgen zowel voor telefonische als on-site ondersteuning.

Bezetting servicedesk Allinco Systems BV

De Servicedesk heeft een vaste bezetting van minimaal drie medewerkers. Daarnaast is er, in geval van calamiteiten, altijd één medewerker beschikbaar om op uw locatie snel ondersteuning te verlenen. Op deze manier borgen wij kwaliteit en continuïteit.

Bereikbaarheid

Om u volledig van dienst te zijn, is de Allinco Systems Servicedesk bereikbaar van 08:00 tot 18:00. Daarnaast biedt Allinco  Systems 24/7 service.  Op contractbasis staat 7 dagen in de week, 24 uur per dag een System Engineer voor u klaar. Voor on-site, telefonische support of het aanvragen van online support kunt u contact opnemen met een van de supportmedewerkers:

E-mail: servicedesk@allinco.nl
Telefoon: 085 - 489 11 70

Beschikt u over een supportcontract?

Wanneer u een supportcontract heeft afgesloten met Allinco Systems, start u via onderstaande link een Teamviewer sessie. Telefonisch zullen de Servicedesk medewerkers vragen naar uw ID en uw wachtwoord.
                                        
                                        Klik op onderstaande knop om Quicksupport te starten.
                                                   Allinco Systems Quick Support